loading
Imate pitanja? Kontaktirajte nas

Za više informacija kontaktiraj te nas putem online forme ili nazovite na +385 91 155 7823

Blog

5 popularnih Google alata za bolje poslovanje vaše tvrtke
09
lipnja 2017

5 popularnih Google alata za bolje poslovanje vaše tvrtke

Google danas više nije samo dio našeg privatnog života pomoću koje tražimo i planiramo različite životne stvari, nego je odavno postao i dio našeg poslovnog svijeta. Uz brojne besplatne i korisne alate koje Google nudi, sada svatko od nas može postati pravi gospodar svojeg poslovnog uspjeha i efektivne organizacije. Jednom kada isprobate neke od ovih alata, sigurno ćete osjetiti poslovni napredak.

 

1. Google Street View Trusted
Ovaj Google alat u svijetu već odavno prednjači kada je u pitanju jednostavan potez za poslovni uspjeh. Posebice su zanimljive brojke koje pokazuju kako se svaki mjesec čak 10.000 poslovanja diljem svijeta odluči za korištenje upravo ovog programa.

Kada govorimo o našoj zemlji, Google Street View Trusted došao je prije dvije godine u Hrvatsku, te su brojna poslovanja prepoznala samu bit i važnost ovog alata – a to je da se otvaraju vrata svakom postojećem i potencijalnom korisniku. Uz ovaj alat ne utječe se samo na povjerenje i sigurnost korisnika, nego se ostvaruje inovativniji i drugačiji marketinški pristup pomoću kojeg se svatko može isticati od konkurencije na svoj jedinstven način.

Google Street View Trusted pomaže kod ostvarivanja boljeg rezultata na Google tražilici i Google mapama, posebno ako već neko poslovanje koristi i Google plus mrežu, uz društvene mreže. Kada se sve to uzme u obzir, Google Street View Trusted može poslužiti klijentu u trenutcima razmatranja o određenoj destinaciji ili usluzi. Prema podacima iz istraživanja koje je proveo Google, pregled putem virtualnih šetnji čak udvostručuje broj rezervacija! Te brojke samo idu u prilogu njegovu korištenju.

 

2. Google AdWords
Danas su gotovo svi na Google-u pa je zbog toga često teže ostvariti dovoljno željenog prometa putem organskog Google pretraživanja. Kako bi se to riješilo, Google nudi opciju plaćene kampanje na Google AdWords-u. Korištenjem pravih ključnih riječi, ova opcija se može opisati kao brz i jednostavan način za postizanje većeg broja konverzija na web-lokaciju te većeg prometa na web stranicu.

Ono što je potrebno za uspješnu Google AdWords kampanju je dobro poznavanje i pravi odabir ciljane publike s obzirom na neke karakteristike poput lokacije, korištenja mobitela ili desktop pretraživača i slično. I naravno, uz to je potrebno znati koje ključne riječi su najbolje za korištenje u kampanji. Niste sigurni u to? Ne brinite, jer tu je Google Keyword Planner! Uz ovaj alat dobit ćete brojne ideje ključnih riječi s obzirom na glavnu riječ koju ste koristili pri pretraživanju.

Nakon što se sve isplanira, može se dobiti uvid i u približnu cijenu po kliku za određenu ključnu riječ. Kada smo kod cijene, bitno je naglasiti kako cijena oglasa ovisi o konkurenciji, odnosno koliko je ta ključna riječ već korištena za targetiranje. Naravno, bitno je znati kako AdWords može postati poprilično skup marketinški alat, tako da ga je pametnije koristiti za brze kratkoročne rezultate.

 

3. Google Analytics
Koliko posjetitelja dođe na vašu stranicu? Kakav profil ljudi vas prati i što točno pretražuju? Ako želite znati koliko dobro nešto radite, tu je Google Analytics. Ovaj alat je jedan od najpopularnijih Google alata koji daju informacije o ponašanju posjetitelja na određenoj web stranici. Tako će se uz ovaj alat dobiti uvid u demografiju posjetitelja, analizu web stranica, ključnih riječi i drugih pretraživačkih mehanizama koji vode na vašu web stranicu te odgovore na pitanja poput – preko koje se točno društvene mreže radi najveći broj konverzija, koji sadržaj se najviše koristi ili čita te koja akcija točno vodi u konverziju?

Uz Google Analytics dobiva se toliko bogati pregled svih detalja o ponašanju svih korisnika da ćete imati mnogo toga za analizirati danima te tako pospješiti vaše daljnje odluke i aktivnosti u poslovanju. Isto tako, razumjet ćete koji dijelovi web stranice imaju najbolji učinak, a time se omogućava mjerenje uspjeha i efektivnosti društvenih mreža.

Iako je ovo jedan od najboljih i najkorisnijih alata koji se mogu koristiti, dobro bi ga bilo koristiti s drugim marketinškim programima poput primjerice HubSpot-a, kako bi se dobio potpuni uvid u marketinški aspekt poslovanja.

 

4. Google Trends
Svako poslovanje zahtijeva nekakvu vrstu promjene s vremena na vrijeme. No, što je danas u trendu? Google Trends zna! Ovaj alat nudi doista mnogo toga, kao što su informacije o pretraživanjima koja su trenutno popularna, podatke za ključne riječi te informacije o trendovima prometa za pojedine web stranice.

Ono što Google Trends čini još boljim svakako je mogućnost usporedbe dviju ili više web stranica kako bi se usporedio njihov promet i uspješnost. No, bitno je znati kako je to moguće isključivo za domene koje imaju visok promet na web stranici. Kako god bilo, ovaj alat također ide dobro u kombinaciji s Google AdWords kampanjama. Primjerice, ako niste sigurni u kvalitetu ključnih riječi i želite provjeriti njihovu popularnost, onda je dobro isprobati ovaj alat.

Uz njega, moguće je provesti evaluaciju popularnosti određenih tema, usporedbu s drugim ključnim riječima, analizu popularnosti kroz vrijeme i u drugim regijama/jezicima.

 

5. Google Drive
Prostora nikada dosta! Posebno kada su u pitanju poveći dokumenti ili brojne fotografije. Sigurno vam se već nekoliko puta dogodilo da ne možete poslati neki dokument ili fotografije mailom zbog prevelike količine megabajta u privitku. Nema ništa gore od toga, zar ne? Tada je potreban dodatan posao, pronalazak neke druge platforme koja može slati nešto veći broj megabajta pa zatim ponovno uploadanje… Dugotrajni proces.

No, ako već niste otkrili, onda je vrijeme da sada otkrijete Google Drive. Tih osiguranih 15 GB besplatnog prostora uvelike olakšava i ubrzava poslovanje. U 15 GB spada ujedno Picasa i Gmail, a za više prostora moguće je nadoplatiti. Tako je cijena za dodatnih 25 GB na mjesec iznosi 2.49 dolara, a za 16 TB mjesečno 799 dolara. Isplati se svakako.

Kontakt

Imate pitanja? Kontaktirajte nas
Sigurnosni kod

Ne možete pročitati? Osvježi

Istaknite se i ostavite bolji dojam

phone
Nazovite nas na broj
+385 91 155 7823
phone
Odgovorit ćemo vam vrlo brzo
Pošaljite upit
Google trusted
Povratak na vrh

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Pročitajte pravila privatnosti na ovoj web stranici. Više informacija