Usluge
META ADS OGLAŠAVANJE
Imate osjećaj da na Facebooku i Instagramu ne možete doprijeti do korisnika? Algoritam je teško okrenuti u svoju korist, a rezultati vam trebaju brzo?
Meta Ads je ključ za postizanje tog cilja.
Iako na društvenim mrežama postoji opcija da korisnici pregledavaju sadržaj kronološkim redom većina njih ne zna iskoristiti tu opciju i pregledavaju sadržaj koji im Facebook i Instagram predlažu.
Temelj svega toga je algoritam koji prema najnovijim Meta objavama ima čak 22 pravila koja morate zadovoljiti kako bi vaše objave bile vidljivije korisnicima.
Ako želite brzo dobiti na prepoznatljivosti brenda i krenuti prodavati svoj proizvod ili uslugu, ovo je prilično dugačak put. Ali pozitivno je što se može znatno skratiti korištenjem Meta oglasa.
Zašto je Meta Ads odličan alat za oglašavanje?
• precizan - omogućuje ciljanje željene publike na temelju demografskih obilježja, posla kojim se bave, interesa i još mnogo opcija. Uz to možete odabrati točne pozicije na kojima želite da se oglasi prikazuju.
• mjerljiv - u svakom trenutku znate koliko se puta oglas prikazao i kakve je rezultate ostvario. S Meta Adsom znate koliko je korisnika vidjelo vaš oglas i kakvu su interakciju ostvarili s njime, bez potrebe za nagađanjem i okvirnim procjenama.
• cijena - kao i ostali alati digitalnog marketing Meta je i dalje jeftinija od tradicionalnog marketinga jer sami određujete dnevni ili mjesečni budžet, a čak i s manjim budžetima mogu se ostvariti dobri rezultati.
• prilika da vas korisnici primijete - korištenjem Meta oglasa ne ovisite o algoritmu nego o tome koliko su dobro vaše kampanje postavljene. Uz našu pomoć ta prilika dolazi brzo i donosi rezultate.
Ne znate od kuda krenuti?
Nema problema! Pružamo vam podršku od početka do kraja.
Zajedno ćemo odrediti ciljeve oglašavanja, budžet koji je potreban za njih i kreativne ideje pretvoriti u korisnicima privlače oglase.
Kontaktirajte nas i iskoristite moć društvenih mreža za rast poslovanja i povećanje prihoda.
Naš način vođenja Meta Ads oglašavanja
Bez dugoročnih obvezujućih ugovora | Pomoć pri određivanju budžeta i izrada kampanja u skladu s njime | Certificirani stručnjaci za vođenje i optimizaciju vaših kampanja | Redovita analitika i unapređenje kampanja za bolje rezultate |
U cijenu usluge uključeno je:
• istraživanje i razumijevanje vašeg poslovanja
• izrada strategije oglašavanja
• kompletno postavljanje kampanje (pisanje oglasa, izrada vizuala i videa, postavljanje praćenja konverzija)
• mjesečni izvještaji o rezultatima
• proaktivno predlaganje novih rješenja za vaše Meta Ads oglašavanje
FAQ
1. Koje su prednosti Meta Ads oglašavanja?
• precizno ciljanje - ciljanje željene publike na temelju demografskih obilježja, posla kojim se bave, interesa i još mnogo opcija uz mogućnost izbora pozicija na kojima će se oglasi prikazivati
• mjerljivost - u svakom trenutku znate koliko je prikaza imao vaš oglas, koje su radnje korisnici poduzeli i koliko ste budžeta potrošili
• kontrola budžeta - sami određujete dnevni i mjesečni budžet za oglašavanje i unutar njega za vas pokušavamo ostvariti rezultate
• jačanje svijesti o brandu - možete brzo dosegnuti velik broj korisnika iz vaše ciljane publike kako biste ih informirali o svom poslovanju i proizvodima/uslugama. Čak 90% oglašivača koji su koristili društvene mreže povećalo je prepoznatljivost svog poslovanja za čak 75%.
• vaši korisnici su na društvenim mrežama - Facebook trenutno ima 3.03 milijarde korisnika, a Instagram 2.4 milijarde korisnika. I vaša publika je među njima.
2. Koliki budget bi bilo dobro uložiti u Meta Ads?
• Iznos koji biste trebali uložiti u Meta Ads ovisi o mnogo faktora, uključujući vaše poslovne ciljeve, industriju, konkurenciju i resurse. Nakon što s vama prođemo sve ciljeve i očekivanja na temelju toga ćemo vam predložiti budžet.
3. Koja je cijena Meta Ads oglašavanja?
• Cijena Meta Ads oglašavanja u našoj agenciji uključuje određeni mjesečni budžet koji ćemo zajedno odrediti. Postavljanje kampanje se naplaćuje jednokratno, a ovisi o veličini kampanje.
• Mjesečno se naplaćuje i upravljanje kampanjom koje uključuje full service pristup i redovite optimizacije.
• Cijena nije fiksna već ovisi o kompleksnosti i količini kampanja.
4. Mogu li sam napraviti kampanju?
• Meta Ads dostupan je svima i možete sami napraviti kampanju.
• Prva prepreka s kojom ćete se susresti je kompliciranost otvaranja računa za oglašavanje jer je Meta odnedavno postrožila uvjete za dobivanje računa. Mi u suradnji s ovlaštenim partnerima puno brže otvaramo račun i krećemo s oglašavanjem.
• Druga otežavajuća okolnost je kompliciranost samo Meta sustava. Iako namijenjen i laicima ovaj sustav zahtjeva puno proučavanja kako biste znali što i kako treba učiniti, posebice vezano uz postavljanje konverzija i praćenje rezultata.
• Kada postavite kampanje one će zahtijevati dosta vremena i optimizacije kako biste postigli zadovoljavajuće rezultate dok se budžet troši.
• Za učinkovito oglašavanje bez gubitaka budžeta najbolje se obratiti profesionalcima.
5. Hoćemo li dobivati izvještaje o tijeku i rezultatima kampanje?
• Na kraju mjeseca šaljemo vam report s detaljnim prikazom svih metrika i tekstualnim objašnjenjem.
6. Hoću li vidjeti oglase prije objave?
• Svi tekstualni i vizualni materijali nakon izrade šalju se na autorizaciju koja je prilika za eventualne ispravke. Kada usuglasimo sve detalje oglase stavljamo na kampanje.
7. Kada možemo očekivati prve rezultate?
• Vrijeme potrebno za postizanje rezultata u Meta Ads kampanjama varira ovisno o mnogo faktora. To uključuje ciljeve kampanje, konkurenciju, budžet, kvalitetu oglasa i mnoge druge čimbenike. Brzi rezultati mogu se vidjeti unutar nekoliko dana, dok ostvarenje punog potencijala kampanje može potrajati nekoliko tjedana ili čak mjeseci. Redovita optimizacija i praćenje ključni su za postizanje uspješnih rezultata u Meta Ads oglašavanju.